zondag 22 januari 2017

HOE OM EEN ​​HORLOGE LADE MAKEN

Er komt een moment dat je horloge collectie ontgroeit je nachtkastje. Dus zet je ze in de valet bovenop uw dressoir, maar dat duurt niet lang, dus je koopt een horloge doos. Dan ontgroeit hij de doos, dus je krijgt een andere doos, en nog een. Dan misschien een grotere doos. Dan geef je jezelf een domme naam en starten met bloggen over uw mania alsof het normaal was. Tot slot, je ofwel krijgt professionele hulp, of als u een meer praktische en flexibele storage oplossing te vinden. Uiteraard heb ik geen horloge probleem (Back off, man! The Time Bum kan stoppen wanneer hij wil!), Dus ik heb gekozen voor een betere opslag.

Mijn oplossing was een speciaal horloge lade. Ik had het geluk dat de vorige eigenaar van ons huis een krankzinnige kast systeem met een groot aantal laden dat ik nooit echt vond een goed gebruik voor had geïnstalleerd. Na een paar uitstapjes naar de winkel en beetje van vergadering, ik had een vrij netjes horloge opslagsysteem, het geheim waarvan ik vandaag met u wil delen.

Je zal nodig hebben: 
2 "high Custom lade Organizer Strips (ik gebruikte deze van de Container Store  )
Non-slip lade liner
B ox frees of matte mes
Schaar
Staal liniaal of liniaal
1.5 "schuim isolatie van de leidingen 

Stap 1: Krijg een lade
Dit deel mag duidelijk zijn, maar het project valt vrij veel uit elkaar zonder. Zodra u een geschikte lade te vinden en  duidelijk uit alle oude ontvangstbewijzen, iPod-oordopjes, en gebroken zonnebril, zal je nodig hebt om uit te breken uw meetlint. Het idee is om afzonderlijke compartimenten te creëren voor elk horloge, met extra ruimte voor banden en gereedschappen. 

U ontvangt 2 "van de diepte en minstens 3" clearance, misschien meer voor een grotere horloges nodig. Houd in gedachten dat als je lade op rollen, deze twee metingen zullen waarschijnlijk niet hetzelfde zijn. 



De afmetingen van elk compartiment moet ongeveer 2 x 3 ", maar er is een speelruimte hier. De horloges in mijn collectie heb gevallen, variërend van minder dan 30mm tot meer dan 48 mm, en ik vond dat 2 x 2.75" op voorwaarde dat voldoende ruimte voor iedereen. Ik heb horloge dozen in handen met compartimenten zo klein als 1,5 "breed en ze leken te werken prima, zelfs voor de monster-en kleinbedrijf, op voorwaarde dat ik een kleinere horloge in tussen. Als uw collectie varieert kleiner of groter, dienovereenkomstig aan te passen. De grootte van de horloges in uw collectie en de grootte van de lade kan iets andere afmetingen dicteren. Tenslotte meten hoeveel van de lade is toegankelijk als volledig open. 

Stap 2: Maak een plan
Je hoeft geen noten te gaan, maar een beetje planning zal een hoop frustratie besparen.Erachter te komen hoeveel horloges je nodig hebt om hoe veel andere items die u nodig zal hebben in daar op te slaan, en hoe ze zullen allemaal fit. Weet je nog hoe ik zei tegen de toegankelijke ruimte te meten wanneer het open? Ik had opgezet drie rijen van vakken in mijn la voordat ik me realiseerde dat met de derde rij op zijn plaats, zou het onmogelijk zijn om iets achter te komen. Merk ook op dat de kunststof verdelers die u gebruikt zijn flexibel. Dit is geen enkel probleem op korte lengtes, maar op lange lengtes kan verplaatsen in gebruik, zodat factor in sommige schoren.



Mijn la was 22 "breed, waardoor twee rijen van tien 2" compartimenten. Daarachter zou lang en smal lengtes plaats opslaan ordenen riemen en ook ondersteuning van de achterkant van de lade de lange verdelers die horizontaal langs de voorste helft verschaffen . Als je eenmaal weet hoeveel vakken je kan passen, en in welke lengte, kunt u uw materialen te berekenen. Koop een beetje extra als fouten zullen worden gemaakt, en de plannen kunnen veranderen.

Stap 3: aan de slag
Eerste snede en monteer de liner. Dit zal de gespen en gespen te beschermen, elke klikken of rammelen te voorkomen en helpen om alles op zijn plaats. 



De installatie van de verdelers is in een handomdraai, letterlijk. Je meet de lengte die u nodig hebt, score is met behulp van de matte mes tegen de stalen liniaal of liniaal, en breken het af.Gedaan. Vergeet niet om rekening te houden met de dikte van de staanders.

De staanders zijn zelfklevend. Omdat je zorgvuldig gemeten en vooruit gepland, heb je geen behoefte om terug te gaan naar de winkel om meer, toch? Ja, ga terug naar de winkel. Ze verkopen extras.



Uw horloge kussens zal de isolatie van de leidingen op maat gesneden zijn. Dit spul is hard, zacht aanvoelt, gemakkelijk te snijden, en spotgoedkoop bij uw lokale grote doos ijzerhandel. Het gebeurt ook ongeveer de pols en kleinbedrijf zijn. Als u gorilla polsen, wilt u misschien groter gaan. Draag een horloge op een stalen armband naar de winkel en testen past het op de buis schuim. 

Stap 4: Geniet
Ziet er geweldig uit! Nu kunt u organiseren om de inhoud van uw hart: door beweging, het doel, lug breedte, enz. Vergeet niet, hoe meer ruimte je hebt, hoe groter de verleiding om het te vullen. 


Bekijk meer replica horloge en Rolex Yachtmaster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

horloges Zwitsers Rolex

horloges Rolex Day Date

horloges Hublot